Alla inlägg under augusti 2013

Av mymamma - 6 augusti 2013 12:40

Ibland blir det inte som man tänkt sig och frågan är om det någonsin blir det .

Startar en blogg som man sedan inte använder.. ja ja det gjorde jag.


Nu börjar jag om med min blogg..


Jag har som säkert flera andra.. börjat med eller rättare sagt provar (måste skriva provar för det brukar stanna vid det..) #5:2 dieten.

-Nej jag har inte tittat på vetenskapsprogrammet utan läste om det i en av dom få tidningarna jag prenumererar på, Må Bra.

Det kan väl inte vara så svårt eller?

Jag känner själv att jag måste få bukt på grejen att inte mata kroppen med mat om jag inte är hungrig. Det har blivit slentrian att bara ge kroppen vissa saker fast den inte behöver lika mycket mat alla dagar.


1 augusti som var en torsdag fastade jag för första gången. Lyckade inte helt då jag fick en smällande huvudvärk som satt i från och till till söndagen.. Det var sådär.

Idag känns det bättre! Har druckit två koppar te och en kopp kaffe samt massa bubbelvatten på förmiddagen och till lunch gjorde jag en STOR salladstallrik som bestod av isbergssallad, körsbärstomater, några ärtskott, en halv röd paprika samt en klick keso. Det verkar ha blivit 171 kcal så då har jag 329 kcal kvar till middagen. 

Ja vi får se vad det blir till middag nu skall jag planera den.

Vi hörs,

My

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Inget är omöjligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

5:2 diet

Gästbok

Skriv en rad så blir jag glad!


Ovido - Quiz & Flashcards