Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av mymamma - 9 oktober 2012 21:39

Allt lugnt än så länge...Alla var på bandy och jag kom hem och var ensam... Oj vad man behöver det ibland..Lagade mat, städade i köket och tog fram och tittade på nya skolfotona som 2av 3 fått. WOW !vilka vackra barn jag har. Tog sedan fram gruppkort från tidigare år på barnen-satte in i deras pärmar så dom kan se hur dom såg ut år för år. Gänget kom hem (love them always) tyckte inte om min korvstroganoff... försökte lura dom genom att göra en på milac= Eriks produkt och ajvar relish .. inte ens Erik tyckte om den men höll masken och slängde i lite salsa :-). Prinsen orkade inte äta för han hade huvudvärk, åt bara en hård macka och drack mjölk, prinsessan åt ketchup med ris och lite korv, älsklingen åt allt med ketchup-han var nog jättehungrig efter bandyn. Fick smörja in älsklingens ben ...åh ska han ockå få problem men knäna?? Måste krämpor gå i arv??Jaa, sol imorgon, perfekt då bli det prommenad på morgonen. Testa det underbart skönt Vi hörs!My

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Inget är omöjligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

5:2 diet

Gästbok

Skriv en rad så blir jag glad!


Ovido - Quiz & Flashcards